Zapada...fulgii de nea...nebunia din Anglia!!!











A nins aici....a nins frumos...iar eu am fost atat de bucuroasa...incat stateam lipita de fereastra ca un copil mic...uitandu-ma la fulgi marii...de nea!!
Am facut multe poze ...am iesit afara....pentru simplul fapt ca imi era dor de scartaitul pe care il facem noi oameni atunci cand calcam ...cu ajutorul zapezii...totul era alb...era mirific....m-am bucurat atat de mult pentru ca eu nu mai vazusem zapada de acum 3 ani....mi-era dor de ea...:)).
In fine...in timp ce eu ,om din Romania ,eram bucuros...oamenii de aici au intrat in panica....de cum au vazut primii fulgi de nea...s-au inchis trenurile...sau inchis scolile...lumea a intrat in casa....totii sa fuga de ninsoare...am aflat ca ieri pe un aeroport din Londra...s-au amanat toate zborurile...a fost si inca mai este agitatie mare ...ca zapada a ajuns la 30 cm...ca ne tin la curent cei de la stiri....:)))....veneau masinile sa dea cu sare pe jos....parca era zapada de un metru :))).
Pentru ei zapada multa e ca un fenomen...ce se intampla foarte rar....mai ales in zona in care stam noi....nu ninge aproape niciodata....
De multe ori am spus...ca daca-ar fi sa vina un englez la noi in tara...n-ar rezita iarna...pentru ca ei nu stiu ce-seamna frig cu adevarat...ce -seamna zapada mare....
Si vara ...la ei nu este foarte cald....nu cred ca au avut vreodata 40 de grade.
Ei cu agitatia ...iar eu ....bucuroasa de aceste clipe unice....













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week