Joi seara...

Nu am mai scris demult...
In ultimul timp am preferat sa navighez mai mult...sa caut si sa descopar...oameni...idei...concepti...scriitori...si viitori scriitori :).Intotdeauna am fost deschisa la nou!!!
Am trecut printr-o perioada,in trecut, in care imi placea atat de mult sa scriu...scriam pentru mine dar si pentru el...scriam de dor....scriam de alinare...scriam...
De cativa ani ...am incetat sa ma scriu...pentru ca nu mai era nevoie ....minunea a hotarat sa stea langa mine:).
Intotdeauna am mers pe motto-ul.: "Daca dragoste nu e,nimic nu e!"
Si ,credeti-ma ,ca asa este ...poti sa ai bani..sau prieteni...sau tot ce iti doresti...dar daca nu ai un suflet care sa te inteleaga...sa te asculte...sa fie langa tine atunci cand iti este greu... tot degeaba!!!!
Viata m-a pus la incercare de multe ori...si au fost datii cand m-am impiedicat si am cazut...dar au fost si datii cand am privit inainte si am pasit fara sa ma mai impiedic si...a fost bine!!!
Iubiti ...zambiti in fiecare zi ....traiti viata asa cum stiti voi cel mai bine... ......asa cum fac si eu!!!!


Comentarii

  1. ceau
    mi-a placut blogul
    trebuia sa las un semn
    mai trec
    apropo t astept in vizita

    RăspundețiȘtergere
  2. @liviu: :) ma bucur ca ti-a placut. te astept cu mare drag...:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week