O pauza....

M-am tot gandit ...mi-a fost teama...dar intr-un final am reusit...
Mi-am dorit dintotdeauna sa fac o pauza...o pauza cu si in viata mea....o pauza la stres...la tot ce-nseamna rau....la tot ce m-ar putea pune intr-o stare de agitatie....o stare de nervozitate....
Imi doresc ca pentru un scurt timp....sa domnine linistea...sa i-au viata cu mai mult calm...sa nu ma mai gandesc cum o sa fie maine...daca o sa mai am servici...daca o sa ne fie bine....daca si tot daca...STOP!!
O pauza pentru mai multa sanatate...
O pauza doar pentru mine ....sa ma gandesc....sa visez....sa ma bucur mai mult ...DE VIATA...pentru ca VIATA....e scurta...iar noi avem atat de multe planuri....incat cateodata ne dam seama ca nu ne-ar ajunge doar o viata sa le facem pe toate ....sa fim impliniti si multumiti!!!
O pauza la a mai fi racita...la discutii aprinse....chiar si o pauza la a ma mai uita urat la seful meu....
O pauza ....in care sa ma gandesc mai mult la cei dragii mie....o pauza ...in care sa acord mult mai multa importanta omului meu.....o pauza.....
.....o pauza la tot....o pauza cu muzica buna....



p.s. mai putin la blog ...:)))

Comentarii

  1. intr-un secol al vitezei, o pauza este un lux pe care prea putini si-l pot permite. Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. @UN OM: ADEVARAT...dar sa sti ca oricine poate face o pauza...conteza sa vrei cu adevarat...oricat de aglomerat ai fi...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week