DeSpRe Unii RoMaNii De "DePaRtE"....

Despre romanii de departe adica din strainatate...sunt multe de zis...atat de multe incat chiar daca ai spune totul ,tot ar mai fi ceva de zis...
Asa sunt si eu ...ii descopar...ma descopar...si mereu raman surprinsa...sau dezamagita...sau,de ce nu...bucuroasa...!!!
Cand am venit prima data aici,in Anglia,...chiar din prima zi ne-a intampinat un roman,un viitor coleg de munca....baiat cumsecade...ne-a ajutat...ne-am inteles bine...dar a plecat...
In timp am cunoscut mai multi romani...aici dar si atunci cand am stat in Londra...Londra e plina de romani...
In Londra am fost pacaliti de niste romani ,la care am stat in gazda...o familie...care au stiu sa profite si sa aiba profit de pe urma noastra!!!:((
Si totusi SUNTEM ROMANI...atat noi cat si ei....cum poate sa fie asa?? In loc sa il ajuti ,ca-i roman ca tine...tu il furi pe la spate???
Pacat....atunci am pierdut multi bani....dar cel mai deranjant a fost ca ei erau Romanii!!!
Nu mi-a venit sa cred ca exista si asa ceva....si ca totul sa fie bine,perfect...acum ei tot se dau "prieteni"cu noi...ce urat!!!
Cum sa fi prieten cu mine...cand tu ai sa-mi dai bani mie??..ma gandeam eu!!
Dar a trecut....greu...dar a trecut....oameni buni feriti-va de UNI romani de afara....pt ca ei nu pot fi numiti romani..!!!!!!!!!!
Am cunoscut si romani care te ajuta sau cel putin nu te face pe la spate....sunt prieteni nostri...cei cu care reusim sa supravietuim aici...stand in aceeasi casa...incercand de fiecare data ,cu totii,sa aducem cate un pic din bucatele sau farmecul de acasa,din Romania....:)
Sa fi strain printre straini ...e greu...e greu sa nu sti multe...sa iei decizi care poate nu sunt bune...
Cand totusi se intampla sa intalnesti un roman de-al tau...sa vb cu el...in loc sa ne ajutam...sa ne intelegem....noi ne furam...suntem invidiosi....vrem sa fim cei mai tari...si mai ales uitam de unde am plecat.....!!!!
O alta faza a fost atunci cand sotul a avut un interviu telefonic...cand l-a sunat ,a raspuns un roman...interviul s-a tinut in romana....dupa un timp,asteptand un semn de la angajat ...ce aflam?...ca a fost respins :)))) Pai a fost respins ....pt ca romanului acela ii era frica ca-i i-a locul....e de ras....cu romani astia de departe!!!!
ASTA E....asa traim si invatam...nu???
Poate ca nu totii romani sunt asa...eu vorbesc doar despre cei pe care i-am cunoscut....
Si credeti-ma ca doar cine a trecut prin situati din astea ma cred cu adevarat....

Comentarii

  1. fereste-ma doamne de dusmani ca de prieteni (a se citi romani) ar trebui sa te feresti singura. ce trist. sunt totalmente dezamagit. uneori ma bat cu caramida inpiept ca sunt roman. gandesc si simt romaneste spun eu. dar cand citesc ceea ce spui tu.. ma intreb ce inseamna de fapt sa gandesti romaneste. sa furi? sa minti? sa inseli? ... imi place sa cred ca totusi ei sunt exceptia care confirma regula... ca romanii nu sunt asa cum sunt ei. cred ca am scris prea alambicat dar sper sa se inteleaga.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ UN OM: si eu sunt tare dezamagita...mai ales ca i-am intalnit..am stat de vorba cu ei..exista inca...chiar azi am avut o mica problemuta legata de un roman...mai degraba romanca...urat ...ea nu face aia pt ca nu i s-a spus...auzi si tu...il loc sa ne ajutam ca suntem fete si suntem doar noi doua....of Romanio cu oameni tai!!! Iubesc Romania ...ma bucur ca sunt roman...dar iesind afara din ea,vazand o tara mai buna sau mai educata...parca nu mai sunt asa de bucuroasa...e asta e...e bine ca atunci cand o patesti sa sti sa te inveti minte,nu?!!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week