Citita ...sau ba????

Scriu...scriu de fiecare data cand simt ca vreau sa vorbesc cu cineva...scriu cu gandul ca si tu imi scri mie....scriu pentru ca sunt curioasa de raspunsuri ...ideei noi....scriu pentru mine dar si pentru tine ...
Cititorule existi?
De fiecare data cand scriu .... astept cu nerabdare ....un semn din partea ta...o idee..un cuvant...o exclamatie...o mai buna explicatie...DAR astept degeaba...tu nu existi...sau poate ca ce scriu eu nu e pe gustul tau...
ASA SUNT EU....

Trista....ganditoare....:(

Comentarii

  1. ba uite ca eu,cel putin,exist.si ma simt cititor.si nu de fiecare data comentez.mi se pare ca nu am ce spune.si nu-mi place deloc sa las comentarii de genu"da,ai dreptate",si atat...but you,keep going!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @sabina: :) esti o draguta...ai fost inca de la inceput ...mersi frumos...macar tu sa fi aici...sa stiu ca este cineva...:)
    Comentul conteaza,pana la urma ,mai putin...mersi...mersi...mersi

    RăspundețiȘtergere
  3. cum sa nu ... exist, te citesc... si-mi place ce vad :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @UN OM: ma bucur ca existi si tu...ma bucur sa stiu ca sunt citita si ,mai ales, ma bucur ca iti place..:)mersi

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week