Mandra dar .....dezamagita de Romania!!!!

Vorbeam zilele astea cu o fosta colega despre Romania....ea era atat de dezamagita...atat de trista...de tot ce se intampla in Romania!!!
Oamenii care au un venit foarte bun....oamenii care au parintii cu multi bani...sau oamenii care au avut de toate intreaga viata....ei nu stiu...nu stiu cum e sa nu te ajungi cu banii....sa traiesti din datorie in datorie...sa existe zile cand pur si simplu nu mai ai bani sa iei chiar si o paine....e greu...
Romania e o tara care pur si simplu nu ii mai ajuta cu nimic pe "satenii ei"....
Cei de la putere vin cu atatea promisiuni....pentru batrani...pentru tinerii....pentru tara....dar nimic ...ei stiu doar sa fure...sa aiba tot cei mai bun doar pentru ei....e urat!!!
Nu sunt nimeni sa stau sa vorbesc despre acest subiect...pentru ca e un subiect vechi ,plin de praf...pus in biblioteca fiecarui om de la putere...Dar totusi....uite cum pleaca totii romani din tara...fug de Romania...bani putini...munca si stres mult....neajunsuri....DE CE in alta parte e mai bine decat in tara noastra....DE CE alti pot sa aprecieze munca ta...sa te respecte ...si sa-ti rasplateasca munca...DE CE....batranii de aici isi pot trai batranetea atat de linistiti....in cald...cu mancare ...cu tot ce la trebuie...DE CE...aici fiecare mama e ajutata de stat....iar fiecare tanar adolescent primeste un mic buget chiar daca nu munceste....DE CE????
Frumusetea tarii noastre tine de oamenii calzi si prietenosii....de traditiile si sarbatorile noastre...de faptul ca noi stim sa pretuim si sa respectam ....pentru ca noi stim sa iubim ...
Multi si-ar dori tara noastra.....iar neamul nostru si-ar dori o alta tara,mai instarita....
Revenind la inceput....colega mea era dezamagita de simplul fapt...ca isi doreste sa fie mama....ca isi doreste sa poata trai linistita cu familia ei ...fara sa se gandeasca ca ii trebuie casa...banii....
Si eu am plecat de acasa ...si mie mi-e greu.....DAR ....simplul fapt ca aici (unde sunt)....pot castiga banii...mult mai usor...si mult mai repede....imi da putere sa rezist in fiecare zi...

Comentarii

  1. Romania e asa pentru ca i se permite.Mihai Bendeac,il mai citam undeva,zice asa:"Nu ei ne dau,noi luam".Ne-am invatat sa nu zicem nimic,sa le acceptam deciziile idioate si legile tampite.Plecam capul spre pamant si suntem de acord,pentru ca ei sunt "alesii".S-au ales ei,intre ei."Romania este tara unde nu se va schimba nimic,niciodata"

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit am descoperit cum sa iti las ceva.
    Pana acum cu atata stres nu am vazut unde trebuia sa scriu.
    Rusinica dar asta e.
    In legatura cu ce ai scris despre tara noastra.
    O iubesc si nu as parasio niciodata nici macar pentru bani , doar daca pierd orice mijloc de a face bani aici.
    Problema e ca in tara asta s-a asternut un val negru de ura si rautate.
    Lucruri care pe timpul lui Ceasca nu erau evidente pentru ca ori nu se discutau despre ele fiinda erau atatea restrictii, ori pentru ca mai toti erau egali si erau uniti pentru ca sufereau.
    Acum toti romanii instariti si care au o firma a lor s-au ajuns si au uitat cum e sa fie ca noi si isi bat joc de oameni , sa cstige ei vile si palate iar angajatii lor sa moara de foame si o spun chiar din propie experienta pentru ca asta se intampla si la firma mea. Important este ca zic eu suntem sanatosi iar ce ne ramane este speranta si lupta pe care o dam pentru a invinge raul, nu cred ca vom avea sorti de izbanda pentru a face asta, dar macar murim impacati cu gandul ca am incercat si nu ne-am complacut.
    Tuturor celor care lupta succes in a izbandi ceva si sa nu ne pierdem niciodata credinta in Dumnezeu si speranta.
    Un an plin de realizari.
    Magda

    RăspundețiȘtergere
  3. @anabis: dap...si e pacat pentru ca cel mai greu o sa le fie copiilor nostrii..urmatoarelor generatii...pacat...dar ce sa facem,nu avem putere...nu s-a nascut un EL...care sa faca mai multa dreptate...mersi pt com...vb

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @giuly: rad de noi roamanii???
    Astia suntem...Romania este tara care nu o sa se schimbe niciodata...cum zicea anibas :P...
    Dar cu toate astea nu regret nici un minut ca m-am nascut si am crescut pe pamant romanesc..

    RăspundețiȘtergere
  6. off-topic:te-am ajutat cu cantecul cum sa-l postezi?sau mai rau te-am incurcat?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. ah,si apropo de post,Radu Beligan spunea azi in JN "Eu m-am mutat de mult in Beligania".si m-am luminat.de-aia nu ma mai afecta aproape nimic politic sau social,ceva care nu are legatura directa cu mine.pentru ca eu m-am mutat din romania.mi-am facut tara mea:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @anibas: dragut comentariul lui Radu...daca el o considera acum tara lui...stie el de ce,nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. eu inca mai cred in schimbare... si inca mai cred ca schimbarea o putem face noi

    RăspundețiȘtergere
  10. @UN OM: care noi?? noi nu avem putere chiar daca avem idei si vointa...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week