DiFeReNtE....Copilaria noastra vs. Copilaria voastra

De mult timp ma chinui sa -mi dau seama cum sa adaug un videoclip sau o melodie...de multe ori am renuntat ...am intrebat...am mai incercat...dar in sfarsit i-am dat de cap!!!
Inainte sa spun mai multe vreau sa-i multumesc inca odata Ei ...celei care m-a ajutat ...a avut rabdare...mi-a explicat..."pup, mersi".
Cand am ascultat pentru prima oara melodia cu acelasi titlu ca al meu...nu mi-a venit sa cred cat de reala ...cat de adevarat e tot ce spun acele versuri...si numai un om sau copil care a trait atunci stie si intelege exact versurile.

Cati dintre noi stiu ce inseamna cuvintele acestea Sandi Bell ,Turtita Fermecata...Jelibon...Tip Top...Frunza...Baba Oarba...suc de la Tec...Bonibon...Ratele si vanatori...Lidia....An Tan Ten....Abracadabra...Testoasele ninja...Sailor Moon....Brifcor....?? Cati dintre noi au avut o copilarie frumoasa in care nu existau telefoane mobile...machiaje....calculatoare...play station...???

Ascultati melodia si spuneti-mi daca va regasiti in ea...

Comentarii

  1. si inca cum... e fain sa stai sa te opresti 1 minut si evident sa-ti amintesti

    RăspundețiȘtergere
  2. you wellcome:)
    si da,imi aduc aminte de sandi belle,de tec,de sailor moon si de multe multe altele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @stelian: numai un minut?...mai multe minute...sa stai si sa asculti melodia asta si sa te "intorci " inapoi...in timp...si sa iti aduci aminte ce copilarie frumoasa am avut...mersi ca mai "vizitat" si mai "citit"...si sper sa revi aici!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @sabina: ce copilarie ....multi s-ar dori-o...nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. camy ... depinde cum stai cu timpul, uneori incerc sa ma multumesc si cu putin... e mai bine decat deloc :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week