Picturi mazgalite....Lumea magica din ochii mei!!!




A fost pentru prima oara cand am zburat noaptea....Si a fost atat de frumos..

Acolo sus e magie....e atat de liniste...totul atat de "nemiscat" ....norii mari par atat de pufosii...atat de reali...iar despre norii mici imi place sa spun ca sunt ca niste "oite"(blana de oita)...:))


De fiecare data cand zbor...si ma "aventurez" printre nori raman ingandurata ...surprinsa...fermecata....acolo nimeni nu are probleme...acolo nu exista stres...doar liniste....acolo nu se cearta nimeni ....ci iti da senzatia de multa pace.... acolo intri intr-o lume fermecata....
Mereu ma gandesc de ce pe pamant nu poate sa existe linistea ....si pacea de acolo??? Oamenii sa nu mai fie atat de rai...sa nu mai existe barfe...judecarii...sa fim mai buni...mai prietenosii....sa nu mai existe invidie...si fiecare om sa fie vazut asa cum e el....

Revenind la inceput ....noaptea ....totul se schimba in picturi...linii....cercuri...rosii ...verzi...toate culoriile...mai mici ...mai marii....dungi....toate aceste picturi se datoreaza miilor de luminite....care "vegheaza" Noaptea...
Pozele ...sunt primele mele poze de "sus"... click pe ele ca sa se vada mai bine...












Comentarii

  1. data viitoare sa faci mai multe :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. @stelian: sa sti ca am mai multe...pacat ca nu am reusit sa fac niste poze noaptea cand am vazut "picturile acelea mazgalite"...data viitoare...si ...ai avut curaj sa mergi cu avionul...sau ai avut prilejul???

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week