Revelion a' la Llandovery,ENGLAND!!!


DA....sa va povestesc despre cum fac englezi trecerea dintre anii....
In primul rand ca ei nu prea tin cont ca e sarbatoare...pentru ei mancarea e aceeiasi si de Paste ...si de Craciun ...si de orice zi importanta ...
Revenind la Revelion....pai am muncit pana la 10 seara si apoi am asteptat sa vina 12.....urat....ce urat....nu tu masa frumos organizata pentru staff....nu tu mancare buna rau....sincera sa fiu nici nu prea am simtit ziua asta...s-a dus repede....nici nu imi venea sa cred ca e seara dintre anii....
Mi-a fost dor de Revelionul pe care stiu eu sa-l fac....mi-a fost dor in primul rand de mama....de tata...de totii cei dragii mie....mi-a fost dor de masa de acasa....de emotiile pe care le aveam mereu la miezul noptii....de minunatele artificii...de atmosfera din casa cand toata lumea se distreaza ...ciocnesc...se "kiss"....danseaza.....da ...in fine.....
De toate aceste lucruri care mi-au fost dor .....mi-au lipsit in noaptea dintre anii....
Nu stiu sa se distreze...nu stiu sa manance....stiu doar sa bea....sa se imbete...si sa faca scandal.....
Cand mai aveam un minut pana la ora 12 noaptea...noi invatati ca si acasa asteptam numaratoarea inversa....de unde ...la 12 fix sefu a bagat fundal de gong...si s-a zis Happy New Year !!!....si gata.....ne uitam la ei ....si nu ne venea sa credem cum fac ei trecerea dintre anii....apoi o alta melodie pe fundal....una specifica ....iar oameni se tineau de maini si cantat dupa refren...si se invarteau....foarte ciudat....intre timp noi....am deschis sampania.....si am ciocnit in stilul nostru "de roman"....cu poze....pupaturii...cu banii la ciorap...fericitii ca in sfarsit a trecut...s-a terminat...gata....la cateva minute am plecat ...pentru ca nu ne simteam in largul nostru....am preferat sa mergem acasa....si .....gata atat .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week