Zambete...bucurie....fericire!!!

Am luat o pauza....dar n-am incetat niciodata sa citesc...sa urmaresc ce ma intereseaza...sa aflu...sa incerc...sa descopar...
Pentru cateva zile am simtit bucurie....fericire...caldura...iubire...

M-am intors acasa....si mi-a fost bine!!!

Zambetul si sensibilitatea tatalui meu....iubirea neconditionata a mamei mele....bucuria din ochii fratelui meu....dorinta de a sta de vorba a surorii mele....fericirea din sufletul bunicii mele....si totii ochii "bucurosi" care ne-au vazut...si au vorbit cu noi....:)))).
ACASA....este loc unde uiti de toate(macar pt putin timp)....este loc unde cei dragii te asteapta mereu ....
DA...a fost frumos acasa chiar daca a fost noroi....chiar daca a fost frig si urat afara....chiar daca am simtit din nou aglomeratia din metrou...chiar si daca in doar 2 minute am dat "la chiosc" o gramada de banii pe nimicuri....chiar daca am asteptat o gramada in aglomeratia din trafic....chiar daca am dormit atat de putin doar ca sa stau langa ochii "bucurosi"....asa cum e tara asta...e si a mea...fac si eu parte din ea....

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week