Mi-e dor sa fiu copil!!!

Mi-e dor sa nu stiu ce inseamna viata...mi-e dor sa fiu din nou la sanul mamei....mi-e dor de atunci cand ne strangeam cu totii si ne jucam.
Mi-e dor sa nu stiu ce inseamna banii...sa nu stiu ce sunt greutatiile....sa nu cunosc oameni rai...mi-e dor de naivitatea si bunatatea care o aveam odata.....mi-e dor sa fiu copil....mi-e dor de copilaria mea....
Acum ca am crescut as da orice sa pot intoarce timpul si sa fiu copil din nou....sa recuperez fiecare secunda petrecuta in casa atunci cand mama ne croseta fustite scurte...ca sa dansam pe lambada....atunci cand asteptam cu nerabdare sa il sorcovim pe tata....atunci cand incepeam scoala si mama ne facea codite ...atunci cand ne doream sa-i facem mamei surprize....chiar si atunci cand fratii mei erau ca soarecele si pisica...iar eu ii ma puneam ca o bariera intre ei....
Pentru acestele lucruri si multe multe altele...tre sa le multumesc lor....parintiilor...pentru aceasta minunata copilarie ...pentru ca au dat tot ce au avut mai bun ca sa ne fie noua bine....
Mi-e dor sa fiu copil...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week