Ganduri....

Mi-as dori sa fiu o floare...atunci cand infloreste pentru prima data....un fluture...atunci cand prinde viata....un puisor ..atunci cand se zbate sa iasa din "carapacea" lui (din ou)...mi-as dori sa fiu o buburuza....mica ...atunci cand zboara pentru prima data....un prunc ...atunci cand o vede pentru prima data pe cea mai scumpa fiinta...pe mama lui....
Mi-as dori sa intru intr-o poveste...cu printi si printese...intr-o poveste din care sa nu mai ies niciodata....sa fie o lume mai buna...in care viata sa fie nemuritoare....sa intinerim de fiecare data atunci cand se mai adauga un an....sa fim inconjurati de natura....sa iubim...sau sa facem lucruri de care sa nu ne fie niciodata teama sau rusine...
Mi-as dori sa ma fi nascut inca o data....sa nu stiu ce-seamna rautate,neajunsuri ......mi-as fi dorit ca timpul sa ramana in loc...
Mi-as fi dorit multe...ca oricine de altfel....
Sunt zile cand simt ca mi-am pierdut speranta...sunt zile cand cred ca n-am sa reusesc niciodata...sunt zile cand simt ca am obosit sa mai lupt pentru o viata mai buna...
De ce este viata asta asa? m-am intrebat de multe ori ....De ce nu le stim pe toate dinainte...??...De ce nu ne bate nimeni pe umar inainte cu o secunda de a lua o decizie...??
Raspunsurile mi le gasesc singura...cateodata...Si daca am fi trait intr-o lume in care sa stim ce urmeaza....cum ar fi fost??? Totul ar fi fost programat ...am fi fost ca niste robotei programati...
Visez....zambesc....sunt doar ganduri.....:).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week