1 MARTIE...ziua fara martisoare !!!

Dimineata devreme, duminica....o zi intotdeauna aglomerata pentru mine...chiar daca duminica a fost ,dintotdeauna,numita "ziua libera"....ziua "de odihna"....eu am avut mereu ghinionul de a munci in aceasta zi....
Gandurile incep sa-mi tulbure somnul dis-de -dimineata...fara sa reusesc sa le-nving ma trezesc...ma pregatesc...si ....cu un "full power" o iau usor spre servici...
Agitatie mare in bucatarie .....la breakfast...azi lumea e atat de matinala...:)...ne salutam pe coridoare...si fiecare zambeste....e duminica...si se anunta o zi cu soare....
Imi place aici...intotdeauna mi-a placut....din acest motiv am si ales sa ramanem aici....ambient placut....colegi prietenosi.....nu stres...nu graba....:))).
Pe la 12 ....ascultand o melodie....realizez ce zi e azi...singura...ma "indrept" in gand spre tara mea...acolo unde azi...este agitatie mare....ghiocei,frezi....lalele...martisoare de toate felurile...care mai de care mai frumoase....baietii facand ultimele cumparaturi...prima zi de primavara.....frumos ...zambesc....
Dintr-o data ....ma trezesc din vis......si-ncep sa ma intreb....unde sunt martisoare?....unde e agitatia pentru cadouri....zambesc dar nu e zambetul meu....anul acesta nu am sa mai primesc martisoare....aici nu se gasesc snururi alb cu rosu....aici nu e 1 Martie-ziua Martisorului.....
Cobor jos....la baieti...e duminica dupa masa....sunt oameni la masa...o zi obisnuita de duminica....in bucatarie ...agitatie...comenzii..." baieti stiti ce zi e azi???" intreb eu....e 1 Martie....zambesc...si eu.... si ei..............dar nu sunt zambetele noastre......

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week