3 ore...inapoi in timp.....inapoi in copilarie

Planuiam de ceva timp ....o mica petrecere ...ceva special... ceva sa fie doar intre noi cei ai casei...ceva restrans ...ceva care sa ne faca sa ne simtim din nou copii...sa ne simtim mai aproape de acasa....de scumpa noastra casa din tara...:).
Motivul a fost unul bine intemeiat ....inca un anisor ...inca un numar....ce urmeaza sa se adauge la frumoasa mea varsta!!!
Si pentru ca adaugarea inca unui an ma face sa ma gandesc ca usor usor imbatranesc si eu...ca si tine....ca si el...ca toata lumea..pentru ca nimeni nu-i vesnic pe-acest pamant!!!!
Am vrut ca acest nou anisor....sa-l simt ca un copil....sa simt ca de fapt intineresc....
Fiind ocupata, timpul organizari petreceri a fost foarte scurt....atat de scurt incat in ultimul moment am realizat ca nu o sa iasa asa cum mi-am dorit!!!
Petrecerea despre care vorbesc s-a anuntat a fi o petrecere pentru "copii"...am vrut sa dam in mintea copiilor ...sa cumparam coifurii...confetii...baloane....sa facem masa festiva....cu sandwich -uri ...si tort!!!!
A iesit pana la urma...si a iesit chiar frumos.....coifurii din ziare....confetii cu pocnitori....baloane colorate.... lumanari care nu se mai stingeau ...o masa copioasa si...binenteles tortul!!!
Acum cand totul s-a terminat ...ma gandesc cu placere cat de frumos a fost.....ma gandesc ca trecuse mult timp de cand nu mai suflasem in lumanariile de pe tort....uitasem cu e...sa fi copil...sa te bucuri la simplul fapt ca aveam o coroana pe cap facuta din coala!!!
Vreau sa le multumesc baietilor ...pentru ca au intrat in jocul meu....pentru ca au reusit sa ma faca fericita....:)).

P.S...o poza pentru curiosi...:)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week