De fiecare data...

De fiecare data cand imi doresc sa scriu aici....simt ca nu am liniste chiar daca sunt doar eu cu
mine si nimeni altcinva...
De fiecare data cand imi doresc sa scriu aici...nu imi mai gasesc cuvintele...nu stiu cum sa ma
ma exprim chiar daca nu se intampla nimic cu mine...
De fiecare data cand imi doresc sa scriu aici...nu ma mai regasesc pe mine chiar daca
mereu imi spun "fii tu insati"...
De fiecare data cand imi doresc sa scriu aici...mi-e teama sa incep sa scriu chiar
daca stiu ca nimeni nu are ce sa-mi faca...
De ce simt ca nu am liniste? Pentru ca sunt incordata...
De ce nu imi gasesc cuvintele? Pentru ca poate nu o sa scriu ceva interesant...
De ce mi-e teama? Pentru simplul fapt ca nu vreau sa fiu judecata gresit...

Va urmaresc...pe voi cei care intrati AICI....si va multumesc pentru asta....chiar daca nu aveti "grai"...").

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week