My beautiful little friends....




In Anglia,ca si in Romania,sunt oameni si oameni...mai buni dar si mai rai, mai prietenosi dar si mai raufacatori,....sunt oameni invidiosi dar si oameni care te ajuta cu placere...
Cand am venit aici prima data am intalnit si-am cunoscut oameni buni dar si rai...francez dar si polonez...Emma e o pura englezoaica pentru care am toata stima si tot respectul...ne-a ajutat ,ne-a ascultat ,ne-a fost si inca mai este prietena noastra...
De ce am ales titlul acesta ?....pai datorita acestei pretioase prieteni ...i-am calcat si pragul casei unde am cunoscut si m-am imprietenit cu doi ingerasi...doi ingerasi care e imposibil sa nu te faca sa zambesti atunci cand ii privesti....sunt micutii ei...si sunt prietenii mei....
Priviti pozele si spuneti-mi voi ca nu-i asa?....:)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week