England 2

....nerabdarea de ajunge acolo....in locul unde vom lucra....locul care ne-a costat o gramada de bani...prima conversatie in limba engleza....si mai ales...volanul pe dreapta....
Si....cand in sfarsit am ajuns...era noapte...stiam ca mai era un roman ...am facut cunostinta...am mancat...si apoi ne-am retras in camera putin rece...
Anglia...este o tara foarte ciudata pentru mine,un om roman...invatat cu multa siguranta...invatat cum sa ma apar de oameni rai ...cu ochii-n patru dupa geanta sau bagaje....AICI...totul e altfel...,cel putin unde am stat noi(intr-un oras mai mic pe langa Cradiff)...lumea e linistita...nu caine pe strada...nu cersetor ...nu mizerie...praf...lume prietenoasa care iti zambeste si te saluta....DAR mentionez in Londra nu e chiar ca aici....
Casele lor au usa de la intrare atat de "fragila"....geamurile sunt atat de "subtiri"...biciletele sau motocicletele parcate afara fara nici o problema....de multe ori ma gandeam daca erau aici vreo cativa "romanasi" de-ai nostri.....vai de ei...saraci....casute ca in filme ...cu gradina verde in fata....frumos....
Mancarea atat de ciudata...mereu ma intreb cum poate sa le combine ...cum poate sa manance asa...ce gust are oare pentru ca eu chiar nu indraznesc sa incerc...
Cand am plecat din tara eu aveam lectia invatata ca aici,in Anglia....este multa securitate...camere peste tot....atunci cand am fost in Londra le zaream fara sa le caut prea mult...dar aici unde stau eu nu sunt ...sau cel putin nu le vad eu....sunt ascunse bine.
Faza e ca atunci cand te uiti la Tv si vezi stirile ,la fel ca si la noi,sunt o gramada de cazuri...si au atat de multe filmari de la locul faptei....deci asta dovedeste siguranta orasului....
Despre limba....mi-a fost greu la inceput chiar daca am venit cu multe lectii invatate...pentru ca nu avusese o conversatie numai in engleza....si ei vorbesc atat de repede...dar in timp si cu ajutorul lor ....mi-a fost si imi este mult mai bine....
....ceaiul lor....m-a inebunit inca de la inceput...ei beau mult ceai.....ceai cu lapte....mie mi se pare ciudat ....am incercat odata si ....chiar nu m-a atras...nu-i nici asa...dar nici asa....e doar ceai cu lapte...:)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week