A lots of things about England..

....mi-aduc aminte cand am pus piciorul pentru prima oara pe pamant englezesc...era atat de rece afara ...imbracati in haine subtiri de la Bucuresti....eram asa de ametiti...aeroportul Heathrow era atat de mare incat te rataceai pe coridoare....noroc cu semnele spre iesire.
Lume multa...aglomeratie...locuri amenjate special pentru fumat...autobuze mari frumos colorate...civilizatie...oameni prietenosi...organizatie in trafic,in orice....primul meu sandwich cu ham and mustard(nu a fost asa de gustos dar mi-a fost foame)...rareori teama mea de fiecare data cand eram inauntru si Mihai iesea la o tigara....eram singura intr-o tara straina...oameni necunoscuti...
Ore multe de mers cu trenul....autocarul....privelisti foarte frumoase....primul autocar cu Wc....ziare englezesti...somn....frig....bagaje.....curiozitatea spre nou...lucruri noi....2 ore inapoi....ramas bun Romania ....bine-ai venit rece Anglia......

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week