Visez...

In ultimele zile gandul a-nceput sa zboare...atat de departe...incat a ajuns acolo...sus...unde imi doresc atat de mult sa ajung si eu ....nu doar gandul :).
Am inceput sa visez...iarasi...din nou....ma gandesc oare cand o sa -mi fie si mie atat de bine...incat sa nu mai trebuiasca sa visez...sa ma simt cu adevarat o persoana implinita...

M-am saturat sa alerg dupa implinire....m-am saturat sa sper ....chiar sa si visez....

Ma gandesc la viata...in general...de ce e viata asa?....de ce sa ne chinuim pentru a ne fi mai bine...pentru un viitor mai bun....
Bine probabil ca nu viata e de vina...ci statul nostru (cei de la putere)....cei care nu isi doresc sa-si ajute poporul...mai degraba iar ajuta pe alti straini ....
E o perioada cand simt ca timpul trece atat de greu....parca sta pe loc....si chiar daca trece greu ....nu lasa in urma prea multe satisfacti...

Visez.... visez ca maine va fi mai bine decat azi....ca oameni de maine vor fi mai realisti...mai intelegatori fata de oameni de azi....ca maine nu va mai ploua ca azi ...si va fi soare ....si soarele ne va lumina mintile....si ne va da o stare de mai bine ......

p.s. o melodie veche...dar buna care "repara" sufletele ....triste.Enjoy!



Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week