MaReA...doar in poze!!!

Ultima oara cand am vazut marea ...a fost anul trecut !! De la an la an Marea e schimbatoare...atat apa marii cat si litoral romanesc in general!!
S-au dus veriile de altadata la mare...pe plaja nu mai ai loc sa-ti intinzi prosopul de atatea sezlonguri pe care de nevoie ajungi sa le inchiriezi ,ca sa poti face plaja ca un om normal ,fara sa vina apa peste tine sau fara sa fi "stropita" tot timpul de nisipul de pe talpilor turistilor care trec pe langa prosopul tau de atata aglomeratie....la magazine sau terase...preturile sar de la o suma la alta...care mai de care mai scumpe....plus ca ,daca nu ai norocul sa ai cunostinte sau sa-ti faci rezervare din timp....nu gasesti cazare decat foarte greu si destul de scump....
Cu toate acestea ,chiar daca mi-a lasat un gust amarui ,anul trecut, MAREA ramane mereu preferata mea...
Mi-e dor de mare...de soare....de tot ce tine de mare ...si chiar daca litoralul nostru romanesc se schimba de la an la an....n-as renunta la el....
Anul acesta vad marea doar in poze pentru ca nu am prilejul sa ajung pana la ea...

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week