Am revenit....

Am revenit...ce-i drept pentru scurt timp...dar am revenit cu bucurie pentru ca am observat ca ,chiar daca nu am mai scris de mult, eu am continuat sa fiu "vizitata" de voi,cititori....

Mi-e dor sa scriu mai des...mi-e dor acum ,mai mult ca oricand ,de casa...de tara...de tot ce-nseamna Romania.....
De ce acum mi-e dor mai mult decat inainte???

Pai pentru ca de cand cu mutarea in faimoasa caravana...s-a dus si internetul....s-a dus orice legatura cu lumea de acasa....si din cauza asta mi-e dor de casa!!!
Primele zile in caravana au fost putin cam reci...dar caravana "a incercat" sa se faca prietenoasa cu noi....si ne-am acomodat atat de repede incat acum nu am mai vrea sa plecam din ea!!!
E bine...e casuta noastra...e cuibusorul ,poate ,cel mult dorit!!!
Sper sa o rezolvam cat mai repede cu netu si atunci totul o sa fie perfect .

Acum cand Sarbatorile de Paste au venit...in Romania....noi suntem un pic tristi....nu tu spritele sfintei sarbatori...nu tu drob...nu tu pasca...nimic din ce avem acasa de Paste...numai ouale colorate....care sunt cele mai importante ,nu?
Paste fericit la toata lumea...si profitati din plin de farmecul zilei de Pasti.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week