Christmas coming......to every town!!!!

....da...si uite ca au trecut zilele....una cate una...cu bune sau rele...le-am depasit pe toate...ne-am mai suparat dar a trecut....ne-a fost dor dar am reusit sa trecem peste acele momente ...am fost puternici....
Peste doar cateva zile se mai incheie un an ....un an plin...plin cu bune,cu rele,cu triste....cu bucurii...un an pe care noi nu o sa-l uitam niciodata ....
Si...in curand vine din nou Craciunul.....vin iarasi bucatele traditionale....vin dorintele arzatoare de-a fi acasa ....in mijlocul familiei langa bradul impobobit ,desfacand cadouri....bucurandu-ne.....sa fie oare acesta anul nostru???
Intotdeauna mi-a placut Craciunul ....Craciunul aduce zapada....Craciunul umple casele ....Craciunul aduce caldura sufletesca ...de liniste....de pace....Craciunul te face mai bun ....Craciunul te apropie mai mult de cel de Sus....Craciun trebuie sa existe in fiecare casa din fiecare coltisor din lumea asta....cu multe bucate...sau cu mai putine bucate...:).
Fiecare sarbatoreste Craciunul dupa traditiile lor,la unii Craciunul este mai deosebit ,la altii nu....unii petrec Craciunul intr-un fel....alti in alt fel....si tot asa....
Diferente sunt si sunt multe....
Craciunul pentru mine inseamna portocale(nu ca n-as manca si in alta zi,dar asa am fost invatata cand eram mica)...inseamna miros de brad....inseamna zapada....inseamna colinde...inseamna o dulce armonie care pluteste in toata casa....impodobirea bradului....inseamna bucate proaspete....piftie...cozonacii....colindatori.... inseamna bomboanele de pus in brad......si multe multe altele....armonie si bucurie.....
Ce bine-ar fi daca ar fi in fiecare zi Craciun....!!!!! :P

Postări populare de pe acest blog

Royal Welsh Week